آل کثیر: بازیکنان نفت ماشین نیستند که برای جلسه با جهانیان به کارواش بروند

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: در جلسه بازیکنان نفت با جهانیان در کارواش شرکت نکردم چراکه بازیکنان ماشین نیستند که به این محل بروند.

آل کثیر: بازیکنان نفت ماشین نیستند که برای جلسه با جهانیان به کارواش بروندعیسی آل کثیر در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات حمیدرضا جهانیان مبنی بر اینکه پس از دیدار استقلال و نفت به حساب شاگردان حمید درخشان پول واریز می شود، بیان کرد: تاکنون پولی به حساب من نیامده است و درباره سایر بازیکنان نفت هم بعید می دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد. این حرف هم مانند سایر قول هایی است که عملی نشده است.

او  ادامه داد: باور کنید به حدی اخبار متفاوت از وضعیت نفت تهران به گوشمان می رسد که نمی دانیم کدام صحت دارد و کدام دروغ است. خودمان هم از این وضعیت گیج شده ایم و نمی دانیم چه خبر است؟

آل کثیر درمورد زمان شروع دور جدید تمرینات نفت تهران درصورت محقق نشدن وعده مالک باشگاه گفت: تا جایی که من اطلاع دارم قرار است از شنبه هفته آینده تمریناتمان را شروع کنیم اما نمی دانم این امر هم درست است یا خیر؟ باید ببینم بازیکنان با تجربه تیم در این خصوص چه تصمیمی می گیرند.

او درباره اینکه هزینه های پیش از بازی تیم نفت مقابل استقلال را برخی بازیکنان این تیم پرداخت کرده اند، اظهار کرد: من هم این موضوع را شنیده ام و اطلاع خاصی ندارم.

آل کثیر درمورد برگزاری جلسه پیش از بازی بازیکنان نفت با مالک باشگاه در کارواش اختصاصی جهانیان گفت: به آن جلسه نرفتم چراکه کارواش جای بازیکنان یک تیم لیگ برتری نیست. ماشین نیستیم که بخواهیم در کارواش به ملاقات کسی برویم. همچنان بلاتکلیف هستیم و اطلاعی از آینده نفت تهران نداریم.

مهاجم 6 گله تیم نفت در جدول رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: در این وضعیت تنها بازیکنان نفت اذیت می شوند. نفرات جوان تر تیممان هم آینده دارند و باید مبلغ اندک قراردادشان را دریافت کنند. در سال جام جهانی تکلیف خودم هم مشخص نیست و نمی توانم برای فوتبال بازی کردن تمرکز و تلاش کنم. یک روز پیش از بازی با استقلال به اردو  و تمرین نداشتیم. این اتفاق در تیم های لیگ محلی هم رخ نمی دهد و مسئولان این تیم ها هم برای حفظ آبرو بازیکنانشان را شب دیداری حساس در یک محل جمع می کنند. قطعا در فوتبال حرفه ای کسی باور نمی کند بازیکنان یک تیم روز بازی برای رفتن به سمت ورزشگاه با هم قرار بگذارند و دور هم جمع شوند.

او ادامه داد: در تیم ما هر اتفاق غیر منتظره ای رخ می دهد و همین امر سبب شده است از لحاظ روحی و روانی تمرکز نداشته باشیم. حمید درخشان هم علاقه ای ندارد بازیکن تیمش شب بازی به جای اردو در منزل استراحت کند و نمی تواند از جیبش هزینه کند تا بازیکنان نفت در اردوی پیش بازی شرکت کنند.

مهاجم نفت تهران درباره اینکه باوجود این وضعیت آیا نیم فصل دوم هم در تیم نفت ماندگار است یا خیر، بیان کرد: در صورت تداوم این روند در نیم فصل برای جدایی از نفت تصمیم می گیرم. از چند تیم هم پیشنهاد دارم و اگر مسئولان باشگاه نفت فکری به حال این تیم نکنند، بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبالم می گیرم.

انتهای پیام/

اظهارات آل کثیر درباره وضعیت نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
پرسپولیس عشقه
آخرین اخبار