پیوستن اعضای «حزب اسلامی» به گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان

یک مقام امنیتی در شمال افغانستان از بر افراشته شدن پرچم گروه تروریستی داعش توسط  اعضای حزب اسلامی در ولسوالی «درقد» ولایت تخار خبر داد.

پیوستن اعضای «حزب اسلامی» به گروه تروریستی داعش در شمال افغانستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام امنیتی در شمال افغانستان از بر افراشته شدن پرچم گروه تروریستی داعش توسط  اعضای حزب اسلامی در ولسوالی «درقد» ولایت تخار خبر داد.

فرماندهان حزب اسلامی در ولایت تخار نفوذ گسترده‌ای دارند و هواداران این حزب هنوز هم به فعالیت‌های مسلحانه خود ادامه می‌دهند.

«محمد عمر» فرمانده پلیس ولسوالی درقد گفت طرفداران حزب اسلامی با بر افراشتن پرچم داعش در این ولسوالی به این گروه تروریستی پیوسته‌اند.

وی افزود: نیروهای امنیتی افغان به زودی برای سرکوب نیروهای حزب اسلامی اقدام خواهند کرد.

گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان قبل از این نیز از اعضای این حزب خواسته بود که در درگیری بین گروه تروریستی داعش و طالبان از داعش حمایت کنند.

با این حال چندی قبل نیز «عطا محمد نور» والی بلخ به حکمتیار هشدار داده بود اگر بیعت خود را از گروه تروریستی داعش پس نگیرد نیروهایش سرکوب خواهند شد.

اخیرا نیروهای حزب اسلامی با حمله به مساجد، مدارس و مرکز ولسوالی «چاه آب» غیرنظامیان افغان را در ولایت تخار به خاک و خون کشیده‌اند.

حزب اسلامی افغانستان تاکنون در خصوص این خبر اظهار نظری نکرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار