تجلیل از 20 نخبه علمی بسیج دانش آموزی در اردبیل

بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی از 20نفر از دانش آموزان نخبه علمی لیگ علمی پایا تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم بسیج را یک نماد ملی و مردمی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بسیجیان جوان و نوجوان ما باید امروز در ارتقای سطح علمی خود تلاش کنند تا کمک مضاعفی در توسعه و عمران بادی کشور داشته باشند.

وی افزود: دانش آموزان تیزهوش می توانند علم را به ثروت تبدیل کنند و امروز با توجه به محصاره اقتصادی و علمی دشمنان ما نیازمند چنین دانشمندان نوجوان هستیم تا بتوانند با نبوغ علمی خود کشور را در آینده از این محاصره علمی دشمنان رها سازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز دراین مراسم تجلیل بیان کرد: درصد دانش آموزان استان اردبیل عضو فعال بسیج دانش آموزی هستند واین نشان می دهد که دانش اموزان از فعالیت در بسیج دانش آموزی استقبال کرده علاقمند به فعالیت در این قشر مقدس هستند.

احمد ناصری با اشاره به اینکه از پراهمیت ترین فعالیت های بسیج دانش آموزی را در بخش علمی برگزاری مسابقات لیگ علمی پایا و آیه های تمدن در بین دانش اموزان نمونه ونخبه عنوان کرد و افزود: مسابقات فرهنگی و فعالیت های فرهنگی نیز درکنار این فعالیت های تاثیر گذار در انجام می شود. 

وی از فعالیت گستره دانش آموزان بسیجی در فضای مجازی با عنوان باشگاه سایبری بسیج دانش آموزی خبرداد و افزود: باشگاه سایبری بسیج دانش آموزی استان اردبیل همزمان با سراسر کشور با هدف اگاه سازی دانش آموزان از تهدیدات دشمنان در شبکه های اجتماعی و جنگ نرم راه اندازی شده است .

وی افزود: امروز دانش آموزان بسیجی با فعالیت سایبری در شبکه های اجتماعی باید همنوع خود را آگاه سازی نمایند و با فعالیت های خود در این فضای از جنگ نرم دشمن و تهدیداتشان مقابله نمایند.

انتهای پیام/ح

فعالیت گستره دانش آموزان بسیجی در باشگاه سایبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار