اردبیل؛

آغاز طرح هجرت 3 در بخش هیر

آیین افتتاح طرح هجرت 3 جهت بهسازی و زیبا سازی مدارس با حضور، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش هیر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رئیس آموزش و پرورش منطقه هیر از آغاز طرح هجرت 3 در بخش هیر خبرداد و گفت: این طرح با همکاری بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه هیر و با حضور30 نفر از دانش آموزان منطقه برگزار می شود.

رمضان متینی ضمن حمایت از اجرای طرح هجرت 3 بیان کرد: برگزاری این گونه اردوها موجب تقویت روحیه نشاط و سازندگی در بین نوجوانان و جوانان می‌شود و ضمن اینکه موجب بهره مندی دیگران می‌شوند، خود نیز به مهارت آموزی پرداخته و اوقات فراغت خود را با کاری مفید و سازنده پر می‌کنند.

وی گفت: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسل مومن، انقلابی، مسئولیت پذیراست،آگاه کردن و مشارکت دانش آموزان در تلاش هایی که آموزش وپرورش جهت آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید انجام می دهد از دیگر اهداف این طرح می باشد.

سرهنگ پاسدار شکر عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل در این مراسم گفت: در قالب این اردوها پیش بینی شده است340 نفر روز در مناطق روستایی در زمینه مرمت و بازسازی و عمران و نیز در بخش آموزش خدمات رسانی کنند و پسران در رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس و دختران در آماده کردن کتابخانه و تزئین نمازخانه های آموزشگاه فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: طرح محرومیت زدایی و پر کردن اوقات دانش آموزان در قالب و برنامه طرح هجرت 3،خواست و مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و همه ما موظف هستیم نهایت تلاشمان را در راستای تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب انجام بدهیم

انتهای پیام/ح

بهسازی و زیباسازی مدارس در با افتتاح طرح هجرت 3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.