رئیس اداره راه و شهرسازی نیر؛

12 میلیارد تومان برای پروژه های راه شهرستان نیر هزینه شده است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر گفت: طی دوسال گذشته 12 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های راه شهرستان نیر هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید مهدی حسینی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر اظهار کرد: با توجه به کمبود اعتبارات و تخصیص آن، رقم هزینه شده در پروژه های راه شهرستان نیر از مهرماه 95 تا آبان 96 ، 12 میلیارد تومان می باشد که هزینه شده است.

وی افزود: به اذعان اداره کل راه و شهرسازی و مقایسه با دیگر شهرستان های استان اردبیل، اداره راه و شهرسازی نیر اولین و فعالترین اداره در حوزه ساخت و سازه پروژه های عمرانی می باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر تصریح کرد: این اداره با داشتن حداقل نیروی انسانی و حداقل امکانات ، گام های بزرگی در زیرساختها برداشته و با جرات اعلام میداریم که گام هایی که دراین اداره برداشته شده به مراتب درچند سال اخیر کم نظیر می باشد.

حسینی به حجم عملیاتی کارشده در پروژههای عمرانی راه شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: 42 هزار متر مربع لکه گیری، بازیافت گرم 13هزارو200مترمربع آسفالت، روکش آسفالت مجموع راههای اصلی و فرعی روستایی به طول 28 کیلومتر و بهسازی و تعریض محورها به طول 20 کیلومتر ازجمله حجم عملیاتی این اداره می باشد که کار شده است.

وی از عقد قرار داد احداث محور اصلی کریق به آرموداق خبر داد و افزود: با رقم قرارداد 2 میلیاردو 500 میلیون تومان با پیمانکار مربوطه  انعقاد گردیده که شروع عملیات اجرایی این پروژه در فصل کاری جدید آغاز خواهد شد.

وی به  اجرای پروژه آسفالت راه روستایی سقزچی به اباذر اشاره کرد و گفت: آسفالت راه روستایی سقزچی به اباذر به طول 4/5کیلومتر با اعتبار 800میلیون تومان درحال اجراست که ظرف چند روز آینده به اتمام می رسد و سه روستای سقزچی، اباذر و تک بولاغ از این مسیر استفاده خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ح

اجرای پروژه های راهسازی در شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.