اردبیل؛

تکمیل فازهای جدید محور اصلی اردبیل – مشگین‌شهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امیدواریم با تلاشها و پیگیریهای انجام شده در شش ماه نخست امسال فازهای جدید محور اصلی اردبیل – مشگین‌شهر تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری افزود: امیدواریم با تلاشها و پیگیریهای انجام شده در شش ماه نخست امسال فازهای جدید محور اصلی اردبیل – مشگین‌شهر تکمیل شود و با بهره‌برداری از این پروژه گامهای اساسی در رابطه با تکمیل پروژه‌های مهم راهسازی برداریم.

وی با اشاره به این‌که بیمارستان 35 تختخوابی شهرستان کوثر با تخصیص اعتباری در حدود 11 میلیارد تومان تکمیل شده است، گفت: عملیات تجهیز این بیمارستان در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته که با حضور وزیر راه و شهرسازی این پروژه مهم به بهره‌برداری خواهد رسید و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به افتتاح پروژه محور خلخال - فیروزآباد تصریح کرد: افتتاح محور خلخال - فیروزآباد نیز یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام است که از چندین سال پیش به عنوان مطالبات اصلی مردم محسوب می‌شد و به طور حتم بهره‌برداری از این پروژه نیز توسط وزیر راه و شهرسازی در رابطه با تحقق اهداف مورد نظر می‌تواند نقش مهم و اساسی داشته باشد.

حیدری بیان کرد: اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های مهم راه و شهرسازی می‌تواند در رابطه با توسعه و پیشرفت استان نقش اساسی و مهمی داشته باشد که به همین منظور باید این موضوعات مورد توجه قرار داده شود و پروژه‌های حوزه راهسازی در اولویت قرار داده شوند تا هر چه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.