خروج محموله تجهیزات آسیب دیده دکل حفاری از محوطه چاه رگ سفید

کارشناسان اداره شرکت  ملی حفاری ایران ضمن بررسی وضعیت هوا و جریان باد، موفق شدند تعدادی تجهیزات از جمله مخازن سیمان و آب دستگاه حفاری را از محوطه مشتعل چاه خارج کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از کمیته مدیریت بحران شرکت  ملی حفاری ایران؛ کارشناسان این اداره روز گذشته (9 آبان ماه) ضمن بررسی وضعیت هوا و جریان باد، موفق شدند تعدادی تجهیزات از جمله مخازن سیمان و آب دستگاه حفاری را از محوطه مشتعل چاه خارج کنند.

بنابر این گزارش، ترابری شرکت ملی حفاری ایران کارآمدترین نیروهای تخصصی در زمینه جابجایی دکل‌های حفاری، محموله‌های سنگین و ترافیکی، انتقال کالا و مواد، پشتیبانی عملیاتی و تیم ویژه برای پاکسازی ضایعات حفاری در چاه‌های مشتعل و در حال فوران را در این حادثه بکارگرفته است.

تیم‌های پشتیبانی و تخصصی این واحد از ابتدا تا انتهای عملیات هم دوش مهارگران در لحظه لحظه عملیات مهار چاه حضور موثر دارند.

انتقال نیروها از مناطق پشتیبانی به مناطق عملیاتی، تامین آب و سوخت، خودروهای سبک و سنگین و حمل و چیدمان اردوگاه حفاری بخش دیگری از خدمات ترابری شرکت در مناطق عملیاتی به شمار می‌آید.

 

خبر از فریبا ابوطالبی

انتهای پیام/ی

نخستین محموله تجهیزات آسیب دیده دکل حفاری از محوطه چاه رگ سفید خارج شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.