افتتاح تماشاخانه‌ رادی رشت

تماشاخانه‌ رادی رشت با اجرای نمایش کاکتوس افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: تماشاخانه‌ رادی رشت 11آبان ماه با اجرای نمایش «کاکتوس» که یکی از آثار زنده‌یاد اکبر رادی است افتتاح می‌شود.

وی افزود: این نمایشنامه از آثار متاخر رادی است که به صورت تک پرده‌ای نوشته شده و یکی از جذاب‌ترین نمایش نامه‌های زنده‌یاد رادی محسوب می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد:این نمایشنامه‌ درباره‌ پزشک و نمایشنامه‌نویسی است که در روزمرگی زندگی بین آن‌ها و زن و فرزندانشان دیگر درکی وجود ندارد و پزشک این نمایش قصد خودکشی دارد و نویسنده‌ قصه، با ماجراهایی که این نمایشنامه را تشکیل می‌دهد، مانع خودکشی او شده و در نهایت خود را می‌کشد.

قاسم مصفا افزود:کارگردان این اثر روزبه قیاثی است و نیما جهان‌بین نیز در مقام مشاور کارگردان در این اثر وی را همراهی می‌کند.

وی تصریح کرد: نمایش«کاکتوس» توسط گروه تئاتر مستقل رشت از ساعت 19 عصر روزهای ١١ تا ١٧ آبان ١٣٩٦ در تماشاخانه استاد اکبر رادی در خیابان سعدی، پل بوسار، جنب مدرسه نصرتی راد اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

افتتاح تماشاخانه‌ رادی رشت با اجرای نمایش کاکتوس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.