تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری ترنم آسمانی

دبیراجرایی دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات « ترنم آسمانی » از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری ترنم آسمانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیدمحمدحسین بلاغی مبین دبیراجرایی دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی در جمع خبرنگاران گفت:باتوجه به درخواست مکرر گروه های تواشیح و فعالان عرصه هنرهای نغمات دینی، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری ترنم آسمانی تا روز 20 آبان ماه تمدید شد.

وی افزود: هدف از این تمدید، ایجاد زمانی موثر برای تولید آثار فاخر به منظور حضور در جشنواره است.

بلاغی با بیان اینکه حضور مخاطبان در این جشنواره چشمگیر و کم نظیر است، افزود: یکی دیگر از دلایل تمدید مهلت ارسال آثار، حضور قرآنیان در راه پیمایی عظیم اربعین حسینی است تا بدینوسیله عظمت این برنامه جهانی بیش از پیش پدیدار شود.

وی گفت: با توجه به تقویم اجرایی جشنواره، مهلت ارسال آثاربه هیچ وجه مجددا تمدید نشده و در تاریخ 20 آبان 96 خاتمه می یابد.

دومین جشنوار سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» آذرماه 1396 در تبریز برگزار می شود و علاقمندان جهت ثبت نام و ارسال آثار می توانند به سایت جشنواره به نشانی www.TarannomeAsemani.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ش

تبریزمیزبان برگزاری جشنواره سراسری ترنم آسمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.