ساخت مدرسه در محروم ترین نقطه استان توسط یک قاضی خیر

مدرسه شهید مدافع حرم پرویز بامری توسط یک قاضی خیر در زهکلوت کرمان به مساحت ۲۱۰ متر با ۶ کلاس درس ساخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، روستای گلدشت از توابع بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب استان کرمان همجوار با استان سیستان و بلوچستان است. این روستا با وجود تعداد زیاد دانش آموزان فاقد آموزشگاه متوسطه اول بود که آن‌ها مجبور بودند فاصله ۱۵ کیلومتری را طی کنند تا به آموزشگاه درمرکز شهر برسند و این امر موجب شده بود با توجه به فرهنگ حاکم بر منطقه و مشکلات اقتصادی خانواده‌ها و نبود سرویس‌های ایاب و ذهاب اغلب آن‌ها ترک تحصیل کنند.

یک قاضی خیر مدرسه ساز در استان کرمان که علاوه بر کار قضاوت، کار پزشکی هم انجام می‌دهد با کمک یک عضو شورای حل اختلاف کلنگ یک مدرسه ۶ کلاسه به مساحت ۲۱۰ متر را با هزینه اولیه به مبلغ سه میلیون تومان را در خردادماه سال جاری به زمین زدند.
در ادامه این امر خیرخواهانه، خیرین بومی و غیر بومی ترغیب شدند تا در این اثر ماندگار سهیم شوند و در کمتر از سه ماه، ۸۰ دانش آموز دختر در اول مهرماه با لبخند و امید بسیار تحصیل خود را در این مدرسه شروع کردند.

قاضی دادگاه بخش جازموریان همچنین به ارائه خدمات دندانپزشکی به دانش آموزان ۶ تا 14 سال بصورت رایگان می‌پردازد و بازدید از مناطق محروم و صعب العبور جهت بررسی مشکلات معیشتی را در اولویت کاری خود قرار داده است و در این رابطه از خیرین جهت بهبود شرایط موجود دعوت بعمل آورده است.

این خیر کرمانی که نخواست نامش فاش شود بیان کرد: در سایه امنیت پایدار و اقتدار و قوه قضاییه توانستیم در جنوبی‌ترین نقطه کرمان علاوه بر کار قضایی و پزشکی، قوه قضاییه را در عمران و آبادانی و بهداشت کشور سهیم بگردانیم.

انتهای پیام/ی

ساخت مدرسه توسط یک خیر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار