حیات دوباره بافت قدیمی شهر کرمان

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان با بیان این که توان این سازمان برای انجام پروژه‌های مطالعاتی و اجرایی، بالا است گفت: سازمان در صورت تأمین اعتبار قادر است به بافت تاریخی و قدیمی شهر کرمـان حیات دوباره ببخشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمدرضا عسکری مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح‌های طراحی شهری کرمان در این سازمان گفت: انجام تملک‌های خیابان شهید باهنر و بافت اطراف آن، طرح راهبردی بافت تاریخی شهر کرمان، طراحی مبلمان شهری مختص بافت تاریخی، طـرح مطـالعـاتی شنـاسـایی معـابـر تاريخي، طرح‌های بهسازی میدان ارگ، بازار قدمگاه و مظفری، احیای یکی از مراکز محلات شهر، طراحی و انجام تملک پروژه بزرگ میلاد، طراحی فاز 2 خیابان شهید باهنر، طراحی مرمت خواجه اتابک و مدرسه حیاتیه از پروژه‌های بزرگ سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان در سال‌های اخیر است.
وی از تأمین و تجهیز پارکینگ عمومی شهر و طراحی پارکینگ طبقاتی خبر داد و اظهارکرد: سـازمان در شرایط رکود اقتصادی و کمترین زمان ممکن ضمن ادامه پروژه‌های نیمه تمام، اجرای کانال، باند آسفالت و پیاده‌روهای خیابان شهید باهنر، ادامه عملیات مرمت خواجه اتابک را هم تا حد قابل قبولی به انجام رساند.
عسکری با بیان این که سیاست کاری سازمان بر استفاده از اعتبارات ارزی است اظهار داشت: فروش اوراق مشارکت، مذاکره با بخش خصوصی، استفاده از تسهیلات سازمان شهرداری‌ها و مطالعه و ایجاد زمینه اجرای پروژه‌هـا از راهکارهای اقتصادی با توجه به مشکلات مالی است.
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری باززنده سازی بافت تاریخی شهر کرمان را با مشارکت مردم امکان پذیر دانست و اظهار کرد: با دعوت از بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات دولتی می‌توان در این راه گام نهاد.

انتهای پیام/ی

احیای بافت قدیم شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار