اعلام زمان راهپیمایی ۱۳ آبان در اراک

در دومین جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان مرکزی ساعت و مسیر راهپیمایی اراک مشخص شد.

 دومین جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولین در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی درحاشیه این جلسه در گفتگوبا  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از خیابان امام ابتدای بازار سرپوشیده وخیا بان آغاز و پس از طی خیابان امیر کبیر به میدان شهدا ختم و در این میدان مراسم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به این که دانش‌آموزان و دانشجویان نقش بسیار مهمی در تحولات ۱۳ آبان داشتند افزود: لازم است بسترسازی لازم جهت حضور حداکثری این دو قشر مهم و آینده‌ساز کشورمان در راهپیمایی ۱۳ آبان انجام گیرد.

وی تبیین آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، معرفی آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین دشمن و مصداق شیطان بزرگ، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های هنری و فضای مجازی، تبیین دلیل تسخیر لانه جاسوسی را از جمله اهداف و برنامه‌های این راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین ارتقا و آگاهی شناخت مردم به توطئه‌های خصمانه آمریکا به ویژه حرکات سخیف و خارج از دیپلماتیک رئیس جمهوری آمریکا، آگاهی بخشی و تبیین اقدامات و جنایت‌های آمریکا در منطقه و جهان برای جوانان، تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی که نقش مهمی در حرکت ۱۳ آبان داشتند را از دیگر اهداف و برنامه‌های این مراسم عنوان کرد.

انتهای پیام / ج


جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.