اراک؛

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۴۰ نقطه استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بیش از ۴۰ نقطه شهری و روستایی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حجت الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جلسه هماهنگی ستاد یوم الله 13 آبان گفت: راهپیمایی یوم الله سیزده آبان امسال در 40 نقطه شهری و روستای استان مرکزی با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار استان و دانش آموزان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه ستادهای شهرستانی در شهرستان های استان تشکیل شده است، افزود: این ستاد ها در 12 شهرستان تابعه استان مرکزی با حضور اعضا تشکیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه ضمن گرامیداشت این روز بزرگ گفت: سیزده آبان ماه یاد آور حماسه ای عظیم است که ملت ایران اسلامی با هوشیاری و آگاهی خود آن را به ارمغان آوردند.
حجت الاسلام هاشمی در بخش دیگری از سخنانش بر حضور آگاهانه مردم در تجمع ها و راهپیمایی این روز تاکید کرد و اضافه کرد: مردم مومن با حضور آگاهانه خود در عرصه استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی را نشان می دهند.
 انتهای  پیام/ ف
برچسب ها: اراک ، شورای ، هماهنگی ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.