اراک؛

اجتماع اربعین حسینی پیام آور وحدت مسلمانان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اجتماع عظیم اربعین حسینی ، این حرکت را پیام آور وحدت امت اسلامی دانست .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک در جمع نماز گزاران این شهر  گفت: اجتماع مردمی و خودجوش اربعین سیدالشهدا(ع) حرکتی است که ضمن بیعت دوباره با سالار شهیدان، پیام وحدت و بصیرت مسلمانان را در جهان نشر می دهد.امام جمعه اراک  افزود:  حرکت فرهنگی مذهبی بزرگی که در دو سه سال اخیر در اربعین آغاز شده، قابل تقدیر است و همه کسانی که در زیارت اربعین شرکت می کنند اعلام وفاداری خود را با مکتب عاشورایی را به نمایش می گذارند.
وی گفت: استان مرکزی در حرکت خودجوش اجتماع اربعینیان پیشرو است .
امام جمعه اراک  همچنین از حضور آحاد مردم و مسئولان در مراسم 13 آبان روز استکبار ستیزی در استان مرکزی قدردانی کرد و گفت: آمریکا با کمک رژیم صهیونیستی در جهان مرتکب فجایعی می شود که نمونه آن آواره کردن 10 میلیون فلسطینی از خانه و کاشانه خود است.
آیت الله دری با اشاره به جنگ عراق گفت: داعش، مردم موصل را سپر انسانی قرارداده تا از این طریق بتواند به اهداف شوم خود در این سرزمین برسد اما، این اقدام وحشیانه با وحدت مردم عراق بی نتیجه خواهد ماند.
 وی ادامه داد: آمریکا هیچ خیری را عاید مسلمانان نمی کند و این کشور قبل و بعد از انقلاب همواره با ایران دشمنی داشته و با غارت نفت به کمترین قیمت برای کشور مانع تراشی کرده است.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نباید از دولت انتظار معجزه داشت و برای اشتغال زایی و دستیابی به شکوفایی اقتصادی باید چاره مشکلات را در درون جستجو کنیم و با تکیه به ظرفیت های خصوصی و مردمی به پیش برویم. 
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.