رئیس دانشگاه آزاد بادرود خبر داد:

تحصیل 820 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بادرود گفت: هم‌اکنون تعداد 820 دانشجو در دانشگاه آزاد بادرود مشغول تحصیل هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی مقری بیدگلی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بادرود به‌عنوان تنها مرکز دانشگاهی این شهر محسوب شده که از ابتدا با امکانات ناچیز شروع به فعالیت کرد و در این دو سال اخیر شاهد توسعه همه‌جانبه هم از لحاظ توسعه رشته هم از لحاظ زیرساخت بوده‌ایم.

وی افزود: زیرساخت‌های لازم برای دسترسی به اینترنت در کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها و ...فراهم‌شده است و حدود بیست دستگاه کامپیوتر برای سایت دانشگاه در حال آماده‌سازی است و مراحل ایجاد زیرساخت‌های اینترنتی لازم برای رزرو غذا و سرورهای لازم در این دانشگاه انجام‌شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بادرود تصریح کرد: تاکنون یازده آزمایشگاه مناسب ویژه دانشجویان نوسازی و آماده شد در کنار آن همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری شرکت ارتباطات همراه اول با حداقل پنج کارگاه آموزشی برای دانشجویان برگزارشده است.

وی بیان کرد: امروز برای بهبود فرآیند دانشجویی، صدور گواهینامه موقت دانشجویان در اسرع وقت انجام می‌شود و برای جذب وام‌های بلندمدت صندوق رفاه دانشجویان تلاش‌های بسیاری انجام‌شده است، البته در بحث سرویس رفت‌وآمد دچار مشکل هستیم که امیدواریم بتوانیم سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان را نیز، به‌زودی جهت تسهیل رفت‌وآمد دانشجویان فراهم کنیم.

مقری بیدگلی گفت: در باب پروژه‌های عمرانی، پروژه سر در ورودی دانشگاه با حمایت پروفسور صفاریان و بلوار ورودی دانشگاه با مشارکت شهرداری و شورای شهر بادرود به‌صورت مشارکتی انجام شد و اخیراً فضای بیرونی دانشگاه و راه‌های منتهی به ساختمان‌ها نیز زیرکوبی و آسفالت شد.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون تعداد 820 دانشجو در دانشگاه آزاد بادرود مشغول تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه هم‌اکنون در رشته‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند و اخیراً نیز ساخت 16 کلاس آموزشی جدید و نیز آزمایشگاه با حمایت یکی از خیرین انجام شد و در حال اتمام سالن اجلاس و امتحانات دانشگاه هستیم.

 

انتهای پیام/م

 

تحصیل 820 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.