مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان:

سینما «سه‌بعدی» و سیستم «دالبی اتمس» در دومین پردیس سینمایی اصفهان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: مراسم کلنگ زنی سینما ساحل برای تبدیل شدن به دومین پردیس سینمایی اصفهان با جدیدترین امکانات سینمایی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مصطفی حسینی با بیان فرا رسیدن زمان کلنگ‌زنی سینما ساحل برای بازسازی و تبدیل به پردیس سینمایی اظهار کرد: فردا (دوشنبه) ساعت 10:30 صبح با حضور مسؤولان حوزه هنری و مسؤولان شهری مراسم کلنگ زنی سینما ساحل انجام می‌شود.

وی افزود: طبق این مراسم دومین پردیس سینمایی با رویکردی متفاوت به شکلی که سالن‌های آن به صورت «گرادیان» ساخته می‌شوند به این معنا که سالن‌ها به صورت پله کانی شیب‌بندی می‌شوند که استاندارد نمایش است، همچنین در یک سالن آن سینما سه‌بعدی ساخته می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: یکی از سالن‌ها دارای سیستم صوتی «دالبی اتمس» است که سیستم صدای روز دنیاست‌، سینما روباز، کافه سینما و کافی شاپ نیز از جمله دیگر قسمت‌های این پردیس خواهد بود.

وی بیان داشت: در نهایت این یک سالن موجود سینما ساحل با 590 نفر ظرفیت به یک پردیس سینمایی با 5 سالن و ظرفیت 940 نفر تبدیل می‌شود.

حسینی عنوان کرد: مبلغ برآورد شده برای این پروژه در حدود 5 میلیارد و 500 میلیون تومان است که طبق برنامه‌ریزی زمانی ما برای نوروز سال 97 آماده می‌شود و در صورتی که مشکلی پیش نیاید فروردین‌ماه دومین پردیس سینمایی اصفهان را افتتاح می‌کنیم.

وی در رابطه با سینما اندیشه و ایران نیز خاطرنشان کرد: هنوز بنیاد شهید سینما اندیشه و ایران را به ما تحویل نداده است، طرح‌های بازسازی آن‌ها آماده است و این آمادگی را داریم تا بعد از سینما ساحل هر دو سینما را به چرخه اکران بازگردانیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.