نائب رئیس شورای شهر اصفهان:

شهرداری متولی فرهنگ نیست

نائب رئیس شورای شهر اصفهان گفت:شهرداری متولی فرهنگ نیست ولی می تواند تسهیل گر امور باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی امروز در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی اظهار داشت: باید با ارتقای فرهنگ شهروندان شرایط زیست بهتری را برای شهروندان و گردشگران فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با ایجاد فضایی مناسب در کالبد شهر اصفهان نمای خوبی را در معرض دید همگان قرار دهیم، ابراز داشت: برای این امر ضروری است که همگان فعالیت داشته باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با هنرمندان اصفهان اشاره کرد و افزود: ما در حوزه تئاتر دارای مشکلات زیادی هستیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت های هنر به ویژه تئاتر و سینما در اصفهان نگران کننده است، تصریح کرد: اصفهان در تئاتر حرف اول را می زده و امروز نباید گرد و غبار غربت بر روی هنر اصفهان بنشیند.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه تسهیل در امور مربوط به برنامه های فرهنگی و هنری از وظایف مدیریت شهری است، اظهار داشت: شهرداری متولی فرهنگ نیست ولی می تواند تسهیل گر امور باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری باید در انتخاب مدیران نسبت به استفاده از افراد پاکدست گام بردارد، افزود: از این رو باید افرادی انتخاب شوند که تحقق دهنده شعار تکریم ارباب رجوع شهرداری باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر زمینه های لازم برای حضور گردشگران در شهر اصفهان فراهم شده است، ابراز داشت: ما در سال جاری با افزایش ۲۵ درصدی گردشگر در اصفهان روبر و بوده‌ایم و باید زیرساخت های بهتری را در دستور کار قرار دهیم.

 

انتهای پیام/م

 

زیرساخت های هنر به ویژه تئاتر و سینما در اصفهان نگران کننده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.