مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

مکان ساخت شهرک صنعتی رومشکان مشخص شد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از بازدید و بررسی عرصه‌های قابل‌ واگذاری منابع طبیعی جهت ایجاد شهرک صنعتی رومشکان در شهرستان رومشگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بختیار رازانی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شهرستان رومشکان یکی از شهرستان‌های استان لرستان است که در جنوب غرب این استان قرار گرفته و آب و هوای معتدل کوهستانی دارد لذا در بازدیدی که به همراه مشاور اجرایی استاندار و عوامل فرمانداری از اراضی معرفی شده جهت ایجاد یک شهرک صنعتی به عمل آمد مسائل و مشکلات پیش روی مکان‌های تعیین‌شده مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان گفت: سه عرصه جهت احداث شهرک صنعتی در سطح شهرستان رومشگان پیش بینی شده است که قابلیت این مکان‌ها موردنقد و بررسی قرار گرفت.

رازانی افزود: پس از بازدید از مکان‌های مورد نظر و بررسی جوانب کار جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان رومشگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شد که مقرر گردید دستگاه‌های اجرایی مربوطه ظرف مدت 10 روز نسبت به جوابیه مکان‌های موردنظر اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه ارزیابی و مطالعه مکان‎های مختلف و با استفاده از روش‎های گوناگون به منظور یافتن مکان مناسب برای تخصیص این امکانات و تسهیلات ضروری است، اظهار کرد: قبل از مکان‎یابی شهرک صنعتی ابتدا باید نوع شهرک صنعتی بر اساس عملکرد آن و با توجه به قابلیت‎‏ها و توان‎های منطقه، منابع تولید و در جهت سیاست‎های آمایشی در سطح ملی و منطقه‎ای مشخص شود.

انتهای پیام/د

شهرک صنعتی رومشکان مکان‌یابی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.