لرستان؛

شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان برای استقرار صنوف تولیدی اعلام آمادگی کرد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از اعلام آمادگی برای پذیرش و استقرار صنوف تولیدی استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بختیار رازانی گفت: با توجه به تفاهمنامه منعقده بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با تشکیل کمیته همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان از کلیه صنوف تولیدی رشته‌های مختلف دعوت می‌شود تا در قالب کارگاه ها‌ی متمرکز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر شوند.

وی افزود: شهرکهـا و نواحی صنعتی از بسترمناسب و پتانسیل‌های لازم در سرمایه گذاری و کاهش هزینه تولید برخودار است که از کلیه صنوف تولیدی رشته‌های مختلف دعوت می‌شود تا با حضور در شهرک‌های صنعتی استان و استفاده از مزایا و تسهیلات لازم، گامی بزرگ در جهت توسعه و شکوفایی استان لرستان برداریم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکانات و شرایط خوبی جهت حضور سرمایه گذاران بخش صنعت و اصناف تولیدی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم است که امیدواریم با حمایت از تولید و صنایع خرد، کوچک و متوسط در جهت رشد و ارتقاء رونق اقتصادی عمل کنیم.

بختیار رازانی گفت: زیرساخت‌ها و شرایط استقرار صنوف در شهرک‌های استان مهیا است و تمامی مزایای واحد‌های صنعتی و تخفیفات و تشویقات مرتبط با آن مشمول صنوف تولیدی نیز خواهد شد و همچنین می‌توانند از خدمات حمایتی این شرکت نیز بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بستر مناسبی برای دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل: راه، آب، برق، گاز، فاضلاب صنعتی، مخابرات و اینترنت، استفاده از خدمات نرم‌افزاری (مشاوره‌ای فنی، مهندسی و مدیریتی) مراکز خدمات فناوری و کسب و کار می‌باشد.

رازانی در خصوص واگذاری زمین در نواحی صنعتی نیز گفت: واگذاری زمین در نواحی صنعتی به نحوی است که صرفاً هزینه زیرساخت‌های ایجاد شده با قیمت بسیار پایین اخذ می‌شود و به عبارتی زمین محل طرح تقریباً بصورت رایگان واگذار خواهد شد و قیمت حق انتفاع در نواحی صنعتی بصورت درصد بسیار کم نقد و مابقی در اقساط بلند مدت از سرمایه گذاران اخذ می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: استان لرستان دارای ۲۱ شهرک و نواحی صنعتی مصوب دولتی می‌باشد که یکی از این شهرکها، شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی لرستان است که به صورت خصوصی اداره می‌شود ما بقی شهرک‌ها دولتی هستندکه از این تعداد ۱۷ شهرک به بهره برداری رسیده و آمادگی استقرار واحد‌های صنعتی و صنوف را در خودشان دارند این ۱۷ شهرک دارای امکانات زیر بنایی اصلی آب، برق هستند که ۱۳ شهرک و نواحی صنعتی نیز دارای گاز می‌باشند و خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز که متولی آن شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان می‌باشد به عنوان یکی از مناطق مهم کشور، آمادگی استقرار واحد‌های صنعتی و صنوف را دارا هستند.

انتهای پیام/د

اعلام آمادگی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان برای استقرار صنوف تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.