فرماندار کوهدشت:

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی کوهدشت /نرخ بالای بیکاری در کوهدشت

فردی بیرانوند از آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی کوهدشت خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت گفت:کار جانمایی بیمارستان ۲۵۰۰ تختخوابی جدید این شهرستان انجام شده و ساخت آن به زودی آغاز می‎شود.


وی افزود: امسال یک هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت‎‌های استان لرستان اضافه می‎شود که از این مجموع ۲۵۰ تخت مربوط به شهرستان کوهدشت است.

نرخ بالای بیکاری در کوهدشت

فرماندار کوهدشت با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در کوهدشت گفت: از سویی کوهدشت شهرک صنعتی ندارد و دارای ناحیه صنعتی است، بنابراین مردم این شهرستان انتظار دارند که برای حل مشکلات آن‌ها چاره‎اندیشی شود.


فردی بیرانوند با تاکید بر اینکه شهرستان کوهدشت در حوزه کشاورزی نیز ضعف‌های بسیاری دارد، گفت: سد معشوره عامل نجات کوهدشت است.

فرماندار کوهدشت با اشاره به خدمات دولت به اقشار مردم گفت: دولت یازدهم ۱۱ میلیون نفر را در کشور بیمه کرده است، همچنین دولت ۹۵ درصد سهم بیمه‎شدگان را می‌پردازد و این خود یک توجه بی‎نظیر است.

فردی بیرانوند با تاکید بر اینکه توجه به اشتغال، حمایت و رفع موانع تولید از سیاست‎‌های دولت است، عنوان کرد: انتظار می‎رود که شهروندان کوهدشتی نیز از این خدمات بهره‎مند شوند.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته در مجموع ۹ جلسه کارگروه بانوان و خانواده با ۸۶ مصوبه در شهرستان کوهدشت برگزار شده است که از این مجموع ۷۴۴ مصوبه اجرایی شده و ۱۲ مصوبه دیگر در دست اجرا است.

فرماندار کوهدشت ادامه داگفتد: کارگروه بانوان متشکل از ۵ کمیته فرهنگی-ورزشی، آسیب‎‌های اجتماعی، اشتغال، بهداشتی و مناسبت‎‎‌ها است که هر یک وظایف تعریف شده را اجرایی می‎کنند.

فردی بیرانوند گفت: برگزاری بیش از ۵۰ کارگاه مختلف، یادواره شهدای زن، سه نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب، گفتمان‎‌های دینی در سطح مدارس و کرسی‎‌های آزاداندیشی در مراکز دانشگاهی از فعالیت‎‌های این کارگروه است.

وی افزود: همچنین از سال گذشته تاکنون از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تسهیلاتی با اعتبار بالغ بر ۷۹۰ میلیون تومان به ۳۷ نفر از بانوان بی‎سرپرست و بد سرپرست شهرستان کوهدشت پرداخت شده است.

انتهای پیام /د

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی کوهدشت /نرخ بالای بیکاری در کوهدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.