فرماندار آران و بیدگل خبر داد:

تشکیل شش کمیته برای بزرگداشت روز حماسه و ایثار آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از تشکیل شش کمیته برای بزرگداشت روز حماسه و ایثار آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل معینی نژاد  اظهار داشت: چهارم دی ماه روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل باید به عنوان یک حماسه و نگین ایثارگری مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی روز حماسه و ایثار شهرستان که در سالن ۴ دی فرمانداری تشکیل شد چهارم دی ماه را  روز مهمی برای این شهرستان خواند و افزود: شهادت بیش از ۱۵۰ تن از جوانان این خطه در دو عملیات کربلای ۴ و ۵ سندی بر جانفشانی و ایثارگری های مردم شهرستان آران و بیدگل در تاریخ دفاع مقدس است.

فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر پاسداشت این روز در حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدای گلگون کفن شهرستان گفت: همه شهدای ما در طول تاریخ با تأسی به حضرت سید الشهداء (ع) در راه حق طلبی و ظلم ستیزی مجاهدت کردند و درس بزرگی به جامعه بشری دادند.

وی بر برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت ۴ دی ماه تاکید کرد و خواستار همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی در پاسداشت این روز شد و افزود: شش کمیته ستاد بزرگداشت این روز شامل پشتیبانی، رسانه و تبلیغات، مستندسازی، اجرایی، فرهنگی و هیئآت مذهبی و دو ستاد در بخش مرکزی و کویرات تشکیل و شروع به فعالیت خواهند کرد.

معینی نژاد تصریح کرد: چهارم دی ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان به عنوان روز حماسه و ایثار آران و بیدگل نامگذاری شده است. در این روز که عملیات کربلای ۴ آغاز شد و رزمندگان گردان امام محمد باقر(ع) شهرستان آران و بیدگل به عنوان خط‌شکن در آن حضور داشتند، ۳۸ رزمنده از جمله دو سردار شهید «علی محمد اربابی» و «شیخ جواد قاسم پور» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

انتهای پیام/م

 

برنامه ریزی برای روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.