رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر:

۲۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در ۷ ماهه امسال افزون بر ۲ هزار ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شده که این کشف این میزان کالای قاچاق از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۴ درصدافزایش دارد.

۲۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ فرج شجاعی ظهر امروز در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا با بیان اینکه تمام نقاط استان بوشهر تحت رصد پلیس قرار دارد اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس استان بوشهر، امکان فعالیت در جابه‌جایی کالای قاچاق وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به کشف کالای قاچاق در استان بوشهر افزود: در ۷ ماه امسال افزون بر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۴ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۳۵ باند حرفه‌ای کالای قاچاق در استان بوشهر متلاشی شده تصریح کرد: در ۷ ماه امسال ۳۵ باند قاچاق کالا در استان بوشهر متلاشی و ۴۳ انبار کالای قاچاق هم کشف شد.

شجاعی از اجرای ۸ طرح مبارزه با با قاچاق کالا خبر داد و افزود: در ۷ ماهه امسال با اجرای ۸ طرح مبارزه با قاچاق کالا، ۱۴۵۰ محموله قاچاق کشف و ۱۹۸۰ نفر هم دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: در ۷ ماه امسال یک هزار و ۴۰۵ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محور‌های مختلف استان بوشهر توقیف شده است.

وی بیان کرد: در ۷ ماه امسال انواع کالای قاچاق بدون پروانه گمرکی در بخش‌های لوازم یدکی و صنعتی، پوشاک، مواد غذایی، مواد نیروزا، البسه، سیگار، لوازم خانگی، صوتی، تصویری و اسباب بازی خارجی در استان بوشهر کشف شده است.

انتهای پیام/ز

۲۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

برچسب ها: قاچاق ، بوشهر ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.