فرمانده دریابانی استان بوشهر:

۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به توقیف ۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر گفت: از این شناورها بیش از ۴۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرهنگ، ولی الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: گشت‌زنی دریابانی استان بوشهر در آب‌های خلیج فارس به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد و با قاچاقچیان قاطعانه برخورد می‌کند.

وی از مسدود شدن راه‌های ورود کالای قاچاق در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی فرماندهی دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در آب‌های خلیج فارس راه‌های سوء استفاده در انتقال کالا‌های قاچاق مسدود کرده است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر افزایش گشت‌های دریابانی را نشان از قاطع بودن در برخورد با قاچاقچیان دانست و افزود: دریابانی استان بوشهر در تمام اعماق دریا امکان حضور دارد و این مهم سبب ناامن بودن این آبراه برای جابجایی کالای قاچاق است.

رضایی‌نژاد با اشاره به افزایش کشفیات کالای قاچاق در مهرماه امسال گفت: ماموران دریابانی استان بوشهر در مهر ماه امسال ۴۷۳ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال کالای قاچاق در آب‌های این استان کشف کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی با اشاره به توقیف ۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر گفت: از این شناور‌ها بیش از ۴۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۲۳ تن متهم دستگیر شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر بیان کرد: میزان کشفیات در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رضایی‌نژاد یک‌هزار و ۴۰۴ دستگاه گوشی تلفن همراه، چهارهزار دستگاه لوازم الکتریکی، ۱۸ تن برنج و ۲.۵ تن قند و شکر را از جمله این کشفیات دانست.

وی از برقراری امنیت مطلوب در استان بوشهر خبرداد و گفت: مرز‌های دریایی استان بوشهر دارای امنیت قابل توجهی برخوردار است و این در حالی است که توان عملیاتی دریابانی استان بوشهر روزافزون است.

انتهای پیام/ز

۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.