تقوی: نباید از شفر انتظار معجزه داشت/حاضرم به استقلال کمک کنم

پیشکسوت تیم استقلال گفت: نباید در این مدت کوتاه از وینفرد شفر انتظار معجزه داشته باشیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد تقوی در گفتگو با رادیو در مورد اظهارات وینفرد شفر پس از شکست مقابل پرسپولیس در دربی 85 اظهار داشت: من مصاحبه شفر را خواندم که گفته بود استقلال در حد پرسپولیس بازی کرد و این جای خوشحالی دارد اما شفر باید بداند که بازی کردن در حد پرسپولیس کمترین انتظار هواداران استقلال است.

وی افزود: استقلال در بازی های اخیر نشان داده که روندی نسبتا خوبی را در پیش گرفته اما فراموش نکنیم که انتظارات از شفر بالاست و باید شوکی که پس از تعویض مربی به استقلال وارد شد مثبت باشد، اگر قرار بر ادامه همان روند قبلی باشد کار برای مربی تیم سخت می شود.

پیشکسوت تیم استقلال گفت: البته نباید در این مدت کم از شفر انتظار معجزه داشته باشیم اما باید مشکل گلزنی استقلال هر چه زودتر حل شود. تیم پرسپولیس در روز شهرآورد علی رغم اینکه روز چندان خوبی نداشت توانست با پیروزی زمین بازی را ترک کند و همین مسئله که یک تیم علی رغم نمایش نه چندان دلپذیر پیروز شود یکی از فاکتورهای تیم های خوب است.

 وی درباره اشتباه علیرضا منصوریان در خرید بازیکنانی که به کار استقلال نیامدند عنوان کرد: منصویان با تفکرات خاص خودش تیم را بست و  منصفانه نیست از او انتقاد کنیم. البته اینکه شفر در این زمان کم هنوز نتوانسته توانایی بازیکنان را به خوبی بشناسد طبیعی است و باید به او فرصت دهیم.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص احتمال مربیگری در این تیم در آینده گفت: استقلال خانه من بوده است و من بیشتر دوران فوتبالم را در این تیم گذرانده ام اگر استقلال به کمک من نیاز داشته باشد من حاضر هستم هر کمکی که از دستم بر می آید برای این تیم انجام دهم.

تقوی با اشاره به علت جدایی اش از تیم پدیده مشهد اظهار داشت: من برای مربیگری نیاز به استقلال کاری دارم و نمی خواهم کسی در کارم دخالت کنم. من با سرمربی تیم پدیده صحبت کرده بو دم و  قرار بود در پدیده اتفاقاتی رخ دهد وقتی آن اتفاقات رخ نداد تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم.

انتهای پیام/

اظهارات تقوی در مورد دربی 85

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار