لحظاتی دیدنی از گفتگوی دختر یک شهید با رهبر انقلاب + فیلم

روایت یک فرزند شهید از دیدار با رهبر انقلاب و حس و حال او در این گفتگوی صمیمانه در شبکه‌های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لحظاتی دیدنی از گفتگوی دختر یکی از شهدا با رهبر انقلاب+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دفاع از میهن و حفظ کشور و انقلاب آن هم از نوع اسلامی در زمانی که تازه نهال نوپای انقلاب در ایران شکل می‌گرفت با حمله ناجوانمردانه دشمنان گویی بر همه غیرتمندان واجب شد، نوجوان و جوان و پیر و سالخورده همگی راهی جبهه شدند تا از ذره ذره خاکشان دفاع کند و حتی خانواده های خود را در این دفاع مقدس همراه کردند.

بسیاری از شهدا در زمان جنگ فرزندان خود را ندیدند و این آرزو بر چشمان دختران و پسرانی ماند که حالا باید پا جای پدر بگذارند و برای دفاع از همان انقلاب و اسلامی که پدرشان جان فدا کرده بودند، تلاش کنند، پدرانشان فرزندان خمینی کبیر بودند و گوش به فرمان ولی زمان و حالا فرزندانشان گوش به فرمان سیدعلی خامنه ای هستند و حتی بوی پدر را از گفتگو با ایشان استشمام می کنند.

اینکه فرزندان شهدا رهبر معظم انقلاب را همچون پدر خود می پندارند و رابطه ای عمیق و احساسی با ایشان دارند حس و حالی است که شاید به راحتی قابل وصف و درک نباشد، این را می توان با استناد به صحبت های دختر یکی از شهدا گفت.

در ادامه می توانید لحظاتی دیدنی از گفتگوی دختر یکی از شهدا با رهبر انقلاب و حال و هوای او در این دیدار را ببینید.

انتهای پیام/

حس وصف نشدنی دختر یک شهید پس از دیدار با رهبر انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار