سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

جزئیات نشست شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری جزئیات نشست شورای مرکزی تشکل متبوع خود را تشریح کرد.

سیدکمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات نشست شورای مرکزی تشکل متبوعش، اظهار کرد: جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان  به ریاست باهنر و با حضور اعضا برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه در مورد مباحث داخلی جبهه پیروان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و باید تمامی احزاب و تشکل‌ها خود را با قانون جدید فعالیت‌های حزبی، تطبیق دهند و احزاب عضو جبهه پیروان نیز از این قائده مستثنی نیستند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: در جلسه شورای مرکزی، احزاب عضو جبهه پیروان گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های خود دادند.

وی درباره اینکه چه تعداد از احزاب زیر مجموعه جبهه پیروان می‌توانند خود را با قانون جدید احزاب تطبیق دهند، یادآور شد: اکثر این احزاب میتوانند خود را تطبیق دهند و تعدادی کمی از احزابی که دفاتر استانی ندارند، ممکن است نتوانند خود را با شرایط جدید سازگار کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان درباره زمان برگزاری کنگره تشکل متبوعش، گفت: ما مکاتباتی در این زمینه با وزارت کشور انجام دادیم و نهایتا تا یک ماه دیگر کنگره‌مان را برگزار می‌کنیم.

 وی با اشاره به مواضع اخیر اروپا  و آمریکا در مورد کشورمان بیان کرد: اروپایی‌ها ظاهرا اعلام کرده‌اند که مواضع آنان در مورد برجام با آمریکا متفاوت است اما  در این موضوع هم نمی‌توان به مواضع آنان اعتماد کرد چرا که در مواردی همچون قدرت موشکی کشورمان با آمریکا همنوا هستند.

سجادی تصریح کرد: مثلا شرکت توتال با ما قراردادی بسته است اما در مواضعی که اعلام کرده، به نظر می‌رسد دنباله رو آمریکا هستند و از او پیروی می‌کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: متاسفانه بعضی از کشورهای اروپایی دنباله روی سیاست‌های آمریکا و به نوعی تکمیل کننده سیاست‌های منطقه‌ای او هستند.

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط باید تکیه اصلی مسئولان بر تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی باشد تا آسیبی به کشور نرسد.

 

انتهای پیام/

نشست شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
سلام آقای استاندارخراسان شمالی بابت همایش هایی که قبل از انتخابات اداره کل خراسان شمالی می گرفت پاسخگو همکاران باشید!واز مدیر کل بابت تاخیر9ماه اضافه کار همکاران اداری،مراقبین آزمون های نهایی،کنکور و ماموریت ها سوال وبه همکاران آموزش و پرورش خراسان شمالی را اعلام بفرمایید باتشکر جمعی از همکاران اداری آموزش و پرورش
آخرین اخبار