سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی از احزاب به تربیت افراد با تجربه برای قرار گرفتن در لیست‌های انتخاباتی عمل نکردند

سخنگوی جبهه پیروان گفت: برخی از احزاب به وظیفه‌شان، تربیت افراد مناسب برای قرار گرفتن در لیست‌های انتخاباتی، عمل نکردند.

لزوم پرورش افراد مناسب در درون احزابسیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کمبود کادرسازی  مناسب در تشکل‌ها و گنجاندن افراد نامناسب در لیست های انتخاباتی، اظهار کرد: این احزاب اگر واقعی باشند دو وظیفه خطیر برعهده دارند که یکی از آنها تولید اندیشه سیاسی است که شامل دانش و نقد برنامه‌های دولت است.

وی افزود: یکی دیگر از وظایف احزاب تربیت کادرهایی است که مورد نیاز نظام جمهوری اسلامی ایران باشد؛ لذا لازم است افرادی در درون احزاب قرار گیرند که شرایط لازم را برای برعهده گرفتن مسئولیت‌های خطیر کشوری  را داشته باشند.

سجادی تصریح کرد: تشکل‌ها باید افراد را مورد بررسی قرار داده و از شخصیت‌هایی در لیست‌های خود استفاده کنند که از شایستگی‌هایی مانند دانش و سلامت اخلاقی برخوردار باشند.

جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: متأسفانه برخی از تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی اقدام به معرفی افرادی می‌کنند که تجربه و ویژگی‌های لازم را برای قرار گرفتن در لیست انتخاباتی ندارند و این پدیده‌ای است که در چند دوره گذشته انتخابات مجلس و دیگر انتخابات‌ها به خوبی خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: در نتیجه وقتی چنین افرادی به مسئولیت های مهمی مانند مجلس و یا شورای شهر ورود پیدا می‌کنند، حتی از پس یک مصاحبه مطبوعاتی ساده بر نمی‌آیند و به گونه‌ای در برابر رسانه‌ها ظاهر می‌شوند که به دستاویزی برای طنز و تمسخر در فضای مجازی تبدیل می‌شوند و این امر نشان دهنده آن است که احزاب و گروه‌ها به وظیفه خطیر خود که پرورش افراد مناسب و قراردادن آنها در لیست انتخاباتی است، عمل نکرده‌اند.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: لذا یکی از مهمترین مسئولیت‌های احزاب کادرسازی است، به عنوان مثال حزب جمهوری اسلامی با اینکه قدمت طولانی نداشت اما افرادی را به جامعه معرفی کرد که حتی اکنون از این اشخاص در جامعه به خوبی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

 

مهم ترین وظیفه احزاب

نقاط ضعف احزاب در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار