سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

انتظار برد پر گل داشتم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: انتظار برد پر گلی را برابر تیم هیأت فوتبال قم داشتم اما باز هم از برد راضی هستم و بعد از 4 مساوی و یک باخت می‌تواند ما را به کورس بازگرداند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین شمس  پس از پیروزی تیمش برابر در تیم هیأت فوتبال قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و باورم نمی‌شد هیأت فوتبال استان قم چنین نمایش خوبی داشته و  پا به پای کار بازی کند.

وی افزود: غیاثی مربی خوبی است و از بازیکنان خواسته بود از کنار بازیکنان گیتی‌پسند دور نشوند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با ابراز نارضایتی از عملکرد تیمش در نیمه اول بیان داشت: باید تعداد گل‌ها بیشتر می‌شد اما باز هم از برد راضی هستم چرا که بعد از 4 مساوی و یک باخت این بازی می‌تواند ما را به کورس بازگرداند.

وی ادامه داد: فعلا منتظر بازی فردای تأسیسات هستیم تا به شرایط جدول پی ببریم و فردا این بازی را از نزدیک تماشا خواهم کرد.

شمس با بیان اینکه توقع پر گل شدن بازی را داشتم، یادآور شد: بازی بازیکنان ما دست خودمان است اما بازیکنان حریف دست ما نیست، تردید نکنید این تیم از هفته آینده یقه همه را خواهد گرفت.

وی افزود: شاید هم به خاطر پخش تلویزیونی بود که بازیکنان تیم هیأت فوتبال قم بازی به این خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص داوری بازی نیز گفت: داوری خیلی خوب بود و هیچ مشکلی نداشت، داور در تمام صحنه‌ها حضور داشت و باید از کمیته داوران تشکر کنم.

وی درباره جذب دانشور و درخشانی نیز گفت: درخشانی تازه از بند مصدومیت رها شده و در این بازی به میدان نرفت اما دانشور دو سالی است که بازی نکرده و برای بازی اول خوب بازی کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.