رسولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای شهر نمی‌تواند متولی اصلی جلوگیری از مهاجرت به پایتخت باشد

عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران نمی‌تواند متولی اصلی جلوگیری از مهاجرت به پایتخت باشد و نیازمند عزم جدی و ملی در ارکان نظام هستیم.

شورای شهر نمی‌تواند متولی اصلی جلوگیری از مهاجرت به پایتخت باشدحسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: موضوع مهاجرت یکی از کلیدی‌ترین و مهمترین مسائل و موضوعات اجتماعی کشور است و مهاجرت به پایتخت هم یک موضوع در ابعاد ملی است. 

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری در مورد چنین پدیده‌ای که ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی دارد باید در سطحی کلان‌تر از پارلمان شهری مورد بررسی قرار گیرد.

رسولی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر تهران با توجه به مسئولیت‌هایی که دارد نمی‌تواند به عنوان متولی اصلی در این موضوع حساس ورود کند و تاثیرگذار باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش گفت: حوزه مدیریت شهری با آثار و پیامدهای این پدیده مواجه است و چنانچه در ارکان نظام عزم جدی و ملی شکل بگیرد حوزه مدیریت شهری تهران هم می‌تواند به عنوان یک بخش موثر و همکار در نظام تصمیم‌گیری مربوط به کاهش مهاجرت حضور داشته باشد اما شورای اسلامی شهر تهران به دلیل محدودیت اختیارات و وظایفش نمی‌تواند متولی اصلی این موضوع باشد.

انتهای پیام/

 پیامدهای اجتماعی مهاجرت به تهران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۶
علت چی بوده ؟
آخرین اخبار