طی حکمی از سوی شهردار اصفهان؛

مدیر مناطق ۲ و ۸ شهرداری اصفهان منصوب شدند

شهردار اصفهان در احکام جداگانه ای مدیر مناطق ۲ و ۸ شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان محمد کیهانی را به عنوان مدیر منطقه ۲ این شهرداری و سید رسول هاشمیان را به عنوان مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان منصوب کرد.

قدرت الله نوروزی در حکم خود خطاب به مدیران منطقه ۲ و ۸  شهرداری اصفهان آورده است:

محرومیت زدایی از سیمای مناطق شهری، توزیع عادلانه خدمات و اعتلای روزافزون جایگاه واقعی شهر اصفهان با حضور مدیرانی میسر است که همتی والا در نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان داشته باشند. لذا با عنایت به توانمندی، شایستگی و تجارت ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر منطقه ۲ و منطقه ۸ شهرداری اصفهان منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گرفتن از تجارب ارزنده خویش در امور اجرایی و نیز هم اندیشی و همکاری تنگاتنگ و صمیمانه همکاران بتوانید فصل نوینی را در گسترش خدمات زیربنایی در تحقق برنامه های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، آغاز نمایید و اسباب پیشرفت، توسعه و تعالی همه جانبه شهر اصفهان را فراهم آورید.

محمد کیهانی که با حکم شهردار اصفهان به عنوان مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان منصوب شده، در سوابق خود مدیریت مالی و اعتبارات موسسات مالی و ‎اعتباری و همچنین عضویت در هیات مدیره  شرکتهای اقتصادی ، بازرگانی و غیره  را به ثبت رسانده است و از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر اصفهان محسوب می شود.

وی با ٣٩ سال سن به عنوان یکی از مدیران جوان شناخته خواهد شد که حکم انتصاب خود را از شهردار اصفهان دریافت کرده است.

سید رسول هاشمیان نیز که با حکم شهردار اصفهان به عنوان مدیر منطقه ۸ شهرداری منصوب شد، در سوابق خود مدیریت هماهنگی مراکز رفاهی تفریحی شهرداری اصفهان، مدیریت آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، معاونت اداری مالی شهرداری های خوراسگان، شاهین شهر و فولاد شهر و همچنین فعالیت به عنوان شهردار گرگاب را به ثبت رسانده است.

صبح امروز شهردار اصفهان با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود به ضرورت ایجاد تحول در شهر با حضور جوانان اشاره کرده و آورده است: شهر به عنوان یک محیط پویا نیازمند تحول است و جوانان با ذهن خلاق، نگاه علمی، انرژی مضاعف و انگیزه، تحول آفرین هستند و مدیریت شهری اصفهان به جوانان اعتماد می کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.