۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از بوشهر به مرز شلمچه اختصاص یافت

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر گفت: یک‌هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی از بوشهر به مرز شلمچه اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا علم ظهر امروز در نشست اعزام کاروان زیارتی اربعین حسینی از استان بوشهر، با بیان اینکه کاروان‌های اعزامی بوسیله اتوبوس از بوشهر به شلمچه از تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوند اظهار داشت: زائرانی که به صورت کاروانی با شرکت‌های حمل و نقل مسافر قرارداد منعقد کنند علاوه بر اینکه جا به‌جایی آنها بدون تاخیر و به راحتی انجام می‌شود از تخفیف بین 10 تا 20 درصد برخوردار می‌شوند.

وی از آمادگی ناوگان حمل و نقل استان  بوشهر برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی خبرداد و افزود: زائران اربعین حسینی که قصد دارند به صورت انفرادی به مرز شلمچه وارد شوند از سامانه مسافر 724 دات کام بلیت تهیه کنند.

 مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر با بیان اینکه اتوبوس‌های ویژه اعزام زائران از استان بوشهر به مرز شلمچه مهیا شده تصریح کرد: اعزام زائران  از استان بوشهر توسط شرکت‌های حمل و نقل مشکلی برای حمل نقل از استان به دیگر نقاط کشور ایجاد نمی‌کند و انتقال مسافران به سایر نقاط کشور از این استان به قوت خود باقی است.

علم گفت: یک‌هزار و 400 دستگاه اتوبوس برای انتقالزائران  اربعین حسینی از بوشهر به مرز شلمچه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/س

تمهیدات لازم برای انتقال زائران از مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.