مدیرکل حمل و نقل استان کرمانشاه؛

ساماندهی دستفروشان مسیر تردد زائران اربعین در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ساماندهی دستفروشان مسیر تردد زائران اربعین در این استان خبر داد.

ساماندهی دستفروشان مسیر تردد زائران در کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن خسروانیمدیرکل حمل و نقل استان کرمانشاه گفت:جمع آوری و سازماندهی دستفروشان در محدوده راه ها و جاده‌های کرمانشاه در طول ایام اربعین  و ممانعت از توقف آنها در اماکن نامناسب با هدف تأمین رفاه حال زائران  از جمله اقداماتی است که در رأس کار قرار گرفته است.

وی افزود: مواردی همچون استقرار تراکتور در پارکینگ خسروی و قصرشیرین، نصب یک دستگاه کانکس ثبت سرعت، پیشگیری از قطع کابل فیبر نوری در محور قصرشیرین- خسروی، تشکیل ستاد گمشدگان، رفع مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی از نقاط در طول مسیر و چگونگی توزیع سوخت به موکب‌ها از دیگر موارد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در ایام اجرای طرح کمیته‌هایی جهت نظارت بر نحوه کیفیت خدمت‌رسانی به زائران تشکیل و نسبت به ارائه خدمات مطلوب همت می‌کنند.

خسروانی تصریح کرد:مقرر شده در اسرع وقت لیست تعداد و محل موکب‌های شناسنامه‌دار به دبیرخانه معرفی و صلاحیت ایمنی و ترافیکی این اماکن در طول مسیر زوار که توسط ستاد عتبات عالیات مشخص شده‌اند از سوی پلیس راه و این اداره کل مورد تأیید قرار گیرند.

وی عنوان کرد: مواردی همچون بررسی و تأیید ایمنی اتوبوس های اعزامی جهت جابه‌جایی زوار توسط پلیس راه استان و این اداره کل به همراه لیست رانندگان و شماره پلاک ناوگان جهت کمیته استان جز برنامه‌های تدوین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره پایانه‌های مسافربری گفت: پس از نظارت‌های مستمر اکیپ متشکله بررسی نقاط ضعف موجود و اقدامات در راستای بهبودی و رفع مشکلات، مقرر شد بازدیدهای میدانی تا آماده کردن کامل این پایانه‌ها ادامه یابد.

خسروانی افزود: مقرر شده شرکت های امداد خودرو سایپا و ایران خودرو، هلال احمر و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان نسبت به معرفی تعداد و محل جایگاه های سیار و دائم اکیپ‌های خود ضمن امکانات موجود در طول مسیرهای زوار و معاونت حمل و نقل ترافیک و شهرداری نسبت به تأمین و معرفی جایگاههای پارکینگ اضطراری در سطح شهر اقدام تا از پتانسیل‌های موجود نهایت استفاده مفید معمول شود.


انتهای پیام/

 

اقدامات راهداری استان کرمانشاه جهت سهولت تردد زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.