مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد؛

لزوم ارائه آموزش های لازم به زائرین در اربعین حسینی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین موظف است پیش از اعزام و حین اعزام با آگاهی بخشی به زوار آموزش های لازم را ارائه دهد.

لزوم ارائه آموزش های لازم به زائرین در اربعین حسینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح امروز در جلسه فرهنگی و آموزشی اربعین افزود: کمیته فرهنگی اربعین نقش مهمی در کیفیت پیاده روی اربعین خواهد داشت و این کمیته موظف به تجهیز فرهنگی زائرین است تا در طول این مسیر به سلامت پیام عاشورا را به جهان مخابره کنند.

وی اظهار کرد: زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) باید خود را مبلغ و سفیر تشیع در این پیاده روی بدانند چرا که چشم دنیا به این پیاده روی است و دشمنان نیز بیکار نیستند و با ترفند ها و حیله های مختلف سعی در جعل یا کم رنگ نشان دادن این حرکت دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به ورود جدی دولت و افزایش آگاهی های عمومی در بین زائرین پیش بینی می شود اربعین امسال نظام مند تر از سال های گذشته برگزار شود.

صفی یاری به نقاط ضعف و قوت در برگزاری پیاده روی اربعین سال های گذشته اشاره کرد و افزود: متاسفانه هر ساله گزارشاتی در خصوص عدم رعایت شئونات توسط تعداد بسیار کمی از زوار به دست ما می رسد و از این رو کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین موظف است با ارائه آموزش های پیش از اعزام و حین اعزام با آگاهی بخشی به زوار این گزارشات را کاهش دهد.

وی به اقدامات و برنامه های کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان اشاره کردو اظهار داشت: تهیه بروشور و بسته های آموزشی برای زائرین که حاوی پیام های امنیتی و انتظامی، بهداشتی و اخلاقی است انجام خواهد شد و توزیع این بسته ها به صورت متمرکز و از طریق اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و دفاتر تابعه صورت می گیرد.

انتهای پیام/ز

لزوم ارائه آموزش های لازم به زائرین در اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.