در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه مطرح شد:

اجرای تمام مصوبات ستاد اربعین کرمانشاه تا پایان مهرماه / انتقاد فرماندار قصرشیرین از وضعیت مرز خسروی

استاندار کرمانشاه گفت: تا پایان مهرماه تمام مصوبات ستاد اربعین باید اجرایی شده و به اتمام برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست ستاد اربعین استان صبح امروز جمعه به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور اعضای ستاد و مسئولین دستگاه‌های اجرایی در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

اجرای تمام مصوبات ستاد اربعین کرمانشاه تا پایان مهرماه / انتقاد فرماندار قصرشیرین از وضعیت مرز خسروی

استاندار کرمانشاه در این نشست، مراسم اربعین را بزگترین همایش اسلامی در دنیا دانست و بر برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم تاکید کرد.

هوشنگ بازوند با اشاره به مشارکت مردم در خدمات دهی به زائران حسینی در استان افزود: باید در سال های آینده مدیریت زوار را به خود مردم واگذار کنیم.

وی با اشاره به برنامه زمانبندی برای آماده سازی استان جهت میزبانی زائران اربعین حسینی تاکید کرد: پایان مهرماه تمام مصوبات ستاد اربعین باید اجرایی شده و به اتمام برسد.

 

انتقاد فرماندار قصرشیرین از وضعیت تابلوهای راهنمایی، پارکینگ‌ها و آب و برق

فرامرز اکبری، فرماندار قصرشیرین نیز در این نشست گفت: هم اکنون وضعیت تابلوهای راهنما در جاده ها برای هدایت زائران بطرف مرز خسروی مناسب نیست و این موضوع باعث سردرگمی زائران می شود.

اجرای تمام مصوبات ستاد اربعین کرمانشاه تا پایان مهرماه / انتقاد فرماندار قصرشیرین از وضعیت مرز خسروی

وی با اشاره به احداث پارکینگ در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی افزود: پارکینگ ها به ویژه پارکینگ ارتش هنوز شن ریزی نشده است و آماده نیست.

فرماندار قصرشیرین افزود: همچنین مشکل آب سرویس‌های بهداشتی هنوز حل نشده است. وضعیت برق رسانی به پارکینگها نیز مناسب است و انتظار داریم روشنایی پارکینگ های جدید هم به زودی تامین شود.

 اکبری یادآور شد: زیرساخت های امنیتی در شهرستان قصرشیرین فراهم شده و وضعیت امنیتی مرز خسروی و عملکرد نیروهای اطلاعاتی نیز در این منطقه مطلوب است.

تابلوهای هدایت کننده تا ۵ آبان نصب می شود

بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: تابلوهای هدایت کننده زائران در جاده ها ساخته شده و تا ۵ آبان همگی نصب می شود.

 

منبع:مهر

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.