معاون مجلس افغانستان به سرقت مسلحانه آرشیو تلویزیون مجلس متهم شد

یکی از اعضای مجلس افغانستان در نشست عمومی امروز اعلام کرد که «همایون همایون»، معاون اول و «لالی حمیدزی» عضو دیگر مجلس، با استفاده از سلاح اسناد آرشیو تلویزیون مجلس را با خود برده‌اند.

معاون مجلس افغانستان به سرقت مسلحانه آرشیو تلویزیون مجلس متهم شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اعضای مجلس افغانستان در نشست عمومی امروز اعلام کرد که «همایون همایون»، معاون اول و «لالی حمیدزی» عضو دیگر مجلس، با استفاده از سلاح اسناد آرشیو تلویزیون مجلس را با خود برده‌اند.

این موضوع منجر به تنش لفظی میان نمایندگان مجلس شد و نشست عمومی امروز را مختل کرد. گل‌پادشاه مجیدی یکی از اعضای مجلس نمایندگان گفته است که همایون همایون، لالی حمیدزی و فردی دیگری که دستمال سفید بر سر داشته دو شب پیش با افراد مسلح شان وارد ساختمان تلویزیون مجلس شده و اسناد را از آرشیو این تلویزیون برده‌اند.

این عضو مجلس افزوده است که معاون اول مجلس قانون و اخلاق را زیر پا کرده و مصونیت کارمندان و نمایندگان مجلس را به خطر انداخته است. وی تصریح کرده که فیلم‌های این رویداد موجود است و باید دادستانی این موضوع را بررسی کند.

همایون همایون، معاون اول مجلس نمایندگان پذیرفت که وی به تلویزیون مجلس رفته اما گفت هیچ زورگیری نشده و اسنادی نیز دریافت نکرده است. وی تصریح کرده که هیچ فرد مسلح همرای او نبوده است.

نمایندگان مجلس مشخص نکردنند که آقای همایون و حمیدزی اسناد مربوط به چه موضوعی را از آرشیو تلویزیون مجلس با خود برده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار