گرشاسبی: برد دربی را به آشتيانی تقديم می كنيم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان ما عزم خود را برای برد دربی جزم کردند تا آن را به آشتیانی تقدیم کنند.

حمید رضا گرشاسبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دربی پایتخت اظهار کرد: برای بازی امروز برنامه ریزی کردیم که بازیکنان یک بازی تماشاگر پسند انجام بدهند و با تمام توان خود در دربی حضور یابند تا برنده این بازی شویم.

برانکو در مورد مسلمان تصمیم می گیرد 

او درباره وضعیت مسلمان بیان کرد: مشکل مسلمان حل شد و برانکو در مورد حضور این بازیکن در دربی تصمیم می گیرد. پرسپولیس تیم بزرگی است و حاشیه های بسیاری دارد و همه نگاه ها به سمت این تیم است. براین اساس بازیکنان باید مراقب رفتار خود باشند تا مشکلی پیش نیاید.

گرشاسبی درباره بلیت فروشی در دربی 85 تصریح کرد: در بازی قبلی هم بلیت فروشی در اختیار باشگاه بود اما نتوانستیم به خوبی بلیت فروشی انجام بدهیم. امیدوارم از عهده این مسئولیت برآییم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت استقلال اظهار کرد: در مورد این تیم صحبتی نمی کنم و دوست ندارم در کار این تیم دخالت کنم. به هر حال ما عزممان را جزم کردیم تا برنده دربی شویم.

با برد دربی روح آشتیانی شاد می شود 

گرشاسبی درباره مرحوم آشتیانی بیان کرد: آشتیانی از بزرگان فوتبال بود. زمانی که دانشجوی تربیت بدنی بودم آشتیانی استادم بود. او از بین ما رفت و خداوند به خانواده اش صبر بدهد. بازیکنان قصد دارند با برد دربی روح آشتیانی را شاد کنند. 

گرشاسبی در مورد تمدید قرارداد برانکو و پیشنهاد تیم کرواسی به این مربی گفت: صحبت های حاشیه ای زیادی در مورد تمدید قرارداد برانکو مطرح می شود اما مشکلی در این باره وجود ندارد.

دادگاه عالی ورزش به زودی رای تجدید نظر را صادر می کند 

او درباره وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس و طارمی گفت: باشگاه و وکیل طارمی به صورت جداگانه موضوع محرومیت را پیگیری می کنند تا این مشکل برطرف شود. ما  به لغو محرومیت باشگاه امید داریم اما لغو محرومیت طارمی کار سختی است. دادگاه عالی ورزش تا 15 روز دیگر رای تجدید نظر را می دهد.

پاداش ها را در رختکن پرداخت نمی کنیم 

گرشاسبی درباره وضعیت پاداش پیروزی های سرخپوشان پایتخت گفت: پاداش ها براساس افتخاراتی که کسب می کنیم به بازیکنان داده می شود. قصد نداریم همانند گذشته در رختکن به بازیکنان سکه بدهیم و پاداش ها مشخص است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اخطار afc گفت: مطالبات ژوزه و دستیارانش را با حمایت هواداران پرداخت کردیم . همچنین جلسه ای با وزیر و ورزش و جوانان برگزار شد تا این مشکل را برطرف کنند.

او درباره اینکه وزارت ورزش به پرسپولیس کمک می کند یا نه! بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان مسئولیت این دو باشگاه را برعهده دارد و به هر دو باشگاه به صورت یکسان کمک می کند و تفاوتی میان بچه هایش قائل نمی شود. به هر حال حل مشکلات پرسپولیس دغدغه اصلی وزیر ورزش و جوانان است.

گرشاسبی در پایان خاطر نشان کرد: ما با حمایت هواداران خود مشکلی نداریم و تمام جام ها را  امسال فتح می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
روحشان شاد باشد
آخرین اخبار