نامجومطلق: آشتیانی از لحاظ فنی و تحصیلی جزو بهترین های فوتبال ایران بود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ابراهیم آشتیانی از لحاظ فنی، تحصیلات و اخلاقی از بهترین‌های فوتبال ایران و از اساتید دانشگاه بود.

مجید نامجومطلق در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره درگذشت ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار کرد: باید به جامعه فوتبال فقدان ابراهیم آشتیانی را تسلیت بگویم. او از لحاظ فنی، تحصیلات و اخلاقی از بهترین های فوتبال ایران و از اساتید دانشگاه بود. آشتیانی در کنار فوتبال به علم و دانش هم توجه وی‍ژه ای داشت. 

او ادامه داد: مراسم تشییع پیکر آشتیانی نشان داد رنگ پیراهن برای مردم ملاک نیست و آن ها قدرشناس زحمات بزرگان فوتبال ایران هستند.

نامجو مطلق درمورد ارزیابی اش از وضعیت تیم فوتبال اسقلال در آستانه دربی 85 گفت: شفر به تازگی به استقلال آمده است و رفته رفته از این تیم شناخت پیدا می کند. الببته به نظر من او بدشانس بود که تنها 3 هفته پس از ورود به ایران باید تیمش را در دربی هدایت کند. شرایط استقلال در بازی های آتی بهتر شده است و امیدوارم این روند در دیدار با پرسپولیس هم تکرار شود.

پیشکسوت استقلال تهران درمورد احتمال موفقیت وینفرد شفر در این تیم تصریح کرد: شفر ابزار موفقیت را در اختیار دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. هرچند او مدت ها از سطح اول مربگیری فوتبال دور و خانه نشین بوده است اما مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفتند تا شفر را برای سرمربیگری استقلال انتخاب کنند که علاقه دارم او همراه با این تیم در نتیجه گیری موفق باشد.

انتهای پیام/

اظهارات نامجومطلق درباره درگذشت ابراهیم آشتیانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار