تمدید مهلت ثبت نام پنجمین نمایشگاه و جشنواره فناوری و نوآوری ربع رشیدی

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از تمدید مهلت ثبت نام پنجمین نمایشگاه و جشنواره فناوری و نوآوری ربع رشیدی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی جهانگیری مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: خوشبختانه استقبال مناسبی از نمایشگاه صورت گرفته است و به منظور حضور حداکثری فناوران در این نمایشگاه زمان ثبت نام برای حضور و شرکت در نمایشگاه و جشنواره تا پنجم آبان ماه سالجاری تمدید شد.

وی با اشاره به جزئیات ثبت نام در این رویداد فناوری گفت: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب ایده و طرح های فناورانه در حوزه های مختلف فناوری می توانند در این رویداد ثبت نام کنند. این اشخاص در قالب سه بخش مجزا تحت عناوین ایده فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش محصولات طرح های دانش بنیان ثبت نام می کنند.

جهانگیری، تجاری سازی فناوری را از عمده ترین اهدف این نمایشگاه بر شمرد و گفت: تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی ومعرفی نوآوری ها و اختراعات فناورانه و طرحها و ایده های دانش محور، معرفی توانمندی های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها، ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخشهای مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و شکل گیری شرکت های دانش بنیان، جذب سرمایه گذار( داخلی و خارجی ) برای فرصت های سرمایه گذاری دانش بنیان، افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گفتنی است :پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX 2017، 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.rinotex.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار