رئیس اداره ورزش وجوانان فلاورجان خبر داد:

40 هیئت ورزشی در سطح شهرستان فلاورجان وجود دارد

رئیس اداره ورزش وجوانان فلاورجان گفت:40 هیئت ورزشی در سطح شهرستان وجود دارد و این فرصت مهمی است که به ورزشکاران فلاورجانی توجه کنیم،

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رحمان رئیسی  در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی تأکید کرد: خبرنگاران بازوی توانمند عرصه ورزشی هستند و هر موفقیتی که در امر مهم ورزش به وجود می‌آید با انعکاس خبر از ناحیه خبرنگاران به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

وی افزود: تمام مجموعه کادر اجرایی ورزش در شهرستان فلاورجان در تلاش هستند که جایگاه ورزش فلاورجان را رونق دهند و با بررسی جوانب مختلف درصدد رفع مشکلات و معضلات در شهرستان فلاورجان هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان بیان کرد: آمار ورزش قهرمانی در چند ماه اخیر در شهرستان فلاورجان روبه افزایش است، حدود 15 مدال آسیایی و بین‌المللی  و همچنین 80 مدال کشوری توسط نخبگان ورزشی شهرستان افتخاری با برکت است.

وی اشاره کرد: 40 هیئت ورزشی در سطح شهرستان وجود دارد و این فرصت مهمی است که به ورزشکاران فلاورجانی توجه کنیم، به‌طور مثال مهد هندبال کشور فلاورجان است که با توجه به نبود امکانات مالی مدتی به فراموشی سپرده‌شده بود، امید است با توجه به استعدادهای فراوان در شهرستان در این زمینه شاهد رشد این رشته ورزشی باشیم؛ این عزیزان نیز با قهرمانی اخیر خود در رده‌ جوانان سطح کشور باعث سرافرازی  شده‌اند.

رئیسی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود بستر رودخانه زاینده‌رود و گذر از فلاورجان فرصت مناسبی است که حضور رشته‌های  ورزشی جدید در این شهرستان بسترسازی شود و در آینده نزدیک شاهد افتخارآفرینی ملی و بین‌المللی باشیم البته به شرطی که آب زاینده‌رود جاری باشد.

همچنین در ادامه محمد پاک‌روان، مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: جمعه‌های ورزشی اتفاقی نو در سطح کشور است که باعث شادابی در بین عموم اقشار مختلف جامعه شده و این خود بستر مهمی برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.

وی در پایان عنوان کرد: جامعه‌ای که پویا، سالم و شاداب باشد می‌تواند تضمین بقای خانواده‌ها شود و در این زمینه تلاش عرصه رسانه تأثیرگذار خواهد بود.    

 

انتهای پیام/م

 

بستر زاینده‌رود فرصتی مناسب برای ایجاد رشته‌های ورزشی جدید در فلاورجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.