رییس پلیس امنیت عمومی استان خبرداد:

کشف محموله میلیاردی دارو و لوازم آرایشی قاچاق در زاهدان

رییس پلیس امنیت عمومی استان سیستان وبلوچستان از کشف محموله یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریالی دارو و لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان زاهدان خبر داد.

کشف محموله میلیاردی دارو و لوازم آرایشی قاچاق در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ  علی محمدی رییس پلیس امنیت عمومی   در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی فرد سودجو، اقدام به وارد کردن و توزیع دارو و لوازم آرایشی قاچاق در سطح واحد‌های صنفی و داروخانه‌های شهرستان زاهدان می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

محمدی  افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با اشراف اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی محل دپوی کالای ممنوعه را شناسایی و در بازرسی از این مکان بیش از ۵۰ هزار قلم انواع دارو و لوازم آرایشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

کشف کالای قاچاق در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار