۲۲ کشته و زخمی در تیراندازی‌های ده ساعت گذشته در آمریکا

در تیراندازی‌های ده ساعت گذشته در آمریکا چهار نفر کشته و هجده نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز، در تیراندازی در شهر اشویل در کارولینای شمالی یک نفر زخمی شد؛ تیراندازی در شهر متاری در لوئیزیانا یک زخمی برجا گذاشت؛ در تیراندازی در شهر تاکسان در آریزونا یک نفر زخمی شد؛ تیراندازی در شهر بوستون در ماساچوست یک زخمی برجا گذاشت.

در تیراندازی در شهر اوپلیکا در آلاباما یک نفر کشته شد؛تیراندازی در شهر جکسون ویل در فلوریدا یک زخمی برجا گذاشت؛ در تیراندازی در شهر ترنتون در میشیگان یک نفر کشته شد، تیراندازی در شهر لنسینگ در میشیگان یک زخمی برجا گذاشت؛ در تیراندازی در شهر روچستر در ایالت نیویورک یک نفر زخمی شد.

تیراندازی در شهر بالتیمور در مریلند یک زخمی برجا گذاشت،در تیراندازی در شهر واشنگتن یک نفر زخمی شد، تیراندازی درشهر تولسا در اوکلاهما یک زخمی برجا گذاشت، در تیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی دو نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر واشنگتن یک زخمی برجا گذاشت.

در تیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی دو نفر زخمی شدند؛ تیراندازی در شهر ماسنا در نیویورک یک زخمی برجا گذاشت؛ در تیراندازی در شهر نیویورک یک نفر کشته شد؛ تیراندازی در شهر الیفانت در پنسیلوانیا یک زخمی برجا گذاشت و در تیراندازی در شهر سانبری در پنسیلوانیا یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

انتهای پیام/

چهار کشته و هجده زخمی در تیراندازی‌های ده ساعت گذشته در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار