پلیس راه مازندران :

ادامه محدودیت ترافیکی آخرین جمعه مهرماه در جاده‌های مازندران

 ادامه محدودیت ترافیکی آخرین جمعه مهرماه در جاده‌های مازندران محدودیت ترافیکی بمنظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در آخرین جمعه مهرماه در جاده‌های مازندران اعمال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد وشد همه تریلر‌ها در جاده هراز ممنوع است، گفت: عبور و مرور کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: جاده سوادکوه نیز آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۸ مهر از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۸ مهر ماه از جاده‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع شد.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

انتهای پیام/آ 

ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار