فرمانده انتظامی شهرستان بافق؛

افزایش کشفیات مواد مخدر و دستگیری ها در شش ماهه اخیر در بافق

کشفیات و دستگیری ها در شش ماهه اخیر در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق با بیان اینکه افزایش کشفیات و دستگیری ها در شش ماهه اخیر و مقایسه آن با مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است گفت:پلیس محورهای ورودی و خروجی شهر را کنترل می کند و در داخل شهر نیز با توجه به اخبار به دست آمده از درخواست های مردمی نسبت به شناسایی و دستگیری عمده فروش های موادمخدر اقدام می کند.

سرهنگ کمالی در ادامه با اشاره به کلاس های آموزشی برگزار شده در مدارس، مساجد و جوامع هدف در راستای تهدیدات و آسیب های موادمخدر و اقدامات دایره مشاوره کلانتری مرکزی شهرستان، از کمبودها و تجهیزات لازم در خصوص ایستگاه ایست و بازرسی پلیس و مبارزه با این پدیده شوم خبر داد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در این نشست گفت:شهرستان بافق یکی از ورودی موادمخدر است و اساسی ترین مشکل در مقابله با این پدیده کمبود امکانات در شهرستان است.

 زاده رحمانی افزود:طی چند سال اخیر در این شهرستان اقدامات و کارهای فرهنگی زیاد و بسیار خوبی انجام شده است ولی تنها چیزی که باعث افزایش تقاضای مصرف شده است ،موضوع بیکاری افراد است.

وی بیان داشت: این افراد از توان و ظرفیت و پتانسیل موجود خود استفاده نمی کنند که این امر باعث افسردگی و منجر به ایجاد اختلافات خانوادگی و طلاق در بین خانواده ها می شود که باید این معضل نیز مرتفع شود.

نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان با حضور سیدمصطفی کرباسی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان یزد و جمعی از مسوولان در فرمانداری بافق برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

بیکاری و افزایش تقاضای مصرف مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار