سازمان مردم نهاد لرستان؛

فعالیت ۲۵ سازمان مردم نهاد لرستان در حوزه جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به فعالیت ۲۵ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در سطح لرستان گفت:اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان در حوزه پژوهش و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی جزء دستگاه‌های برتر سطح کشور به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: تجلیل از ورزشکاران ملی و جهانی لرستان یکی‌از مهمترین برنامه‌ای این اداره‌کل در هفته تربیت بدنی است همچنین در هفته تربیت بدنی امسال ۲۶طرح ورزشی افتتاح می‌شود که یکی‌از این طرح ها افتتاح سالن تمرینی شهید رستمی مقدم در منطقه گلدشت غربی است.

وی با اشاره به این‌که سرانه نیروی قراردادی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان مبلغ ۲۹ میلیون تومان برای هر نفر در سال است، عنوان کرد: در سال گذشته یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به هیات ورزشی لرستان کمک شده است، کمااینکه کمک هیات ورزشی لرستان از چهار محل صورت می‌گیرد.

عزیزپور ساخت یک مهمان‌سرا در شان مردم لرستان را یکی‌از مهم‌ترین کار‌های اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان برشمرد و تاکید کرد: زمین این ساختمان اداری جانمایی شده است این در حالی‌است که اختصاص بودجه به جاده‌های تندرستی به‌عنوان زیرساخت ورزش همگانی در اولویت این اداره کل است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به این‌که در استان لرستان ۲۵۰ ورزشی داریم، خاطرنشان کرد: طرح دهکده المپیک استان به‌عنوان عظیم‌ترین طرح ورزشی غرب کشور تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد به‌طوری‌که کار ابنیه این طرح به اتمام رسیده است.

وی به فعالیت ۲۵ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در سطح استان لرستان اشاره و افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان در حوزه پژوهش و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی جزء دستگاه‌های برتر سطح کشور به حساب می‌آید.

انتهای پیام/م

۲۵ سازمان مردم نهاد لرستان در حوزه جوانان فعالیت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.