مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور:

۵۰ درصد مدارس کشور به وسیله خیرین مدرسه ساز ساخته شده است

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت:بیش از ۵۰ درصد مدارس کشور به وسیله خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علی شیرزاده مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور در آیین افتتاح دو مدرسه سه کلاسه در روستای علی بگلو و آشنا آباد ارومیه گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس افتتاح شده در مهر ماه سال جاری در کشور توسط خیرین مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است.

افزایش فضای آموزشی در آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه


مجرد رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه نیز در آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای آشنا آباد ارومیه با اشاره به لزوم مشارکت بیش از پیش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضا‌های آموزشی گفت: در سال جاری شش پروژه آموزشی با بیش از ۵۰ کلاس درس به فضای آموزشی آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه اضافه شده است.

مدرسه سازی مصداق کار الهی است


حجت الاسلام خان بابایی امام جمعه نوشین شهر نیز در مراسم کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه بنی هاشم روستای علی بگلو ارومیه گفت: مدرسه سازی یکی از کار‌های تاکید شده در دین مبین اسلام است به گونه‌ای که بعد از مرگ نیز خیرات و احر این کار معنوی به انسان می‌رسد.

بهره برداری از ۴۰ کلاس درس در آذربایجان غربی


آخوندیان رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز استان نیز در این مراسم گفت: در مهر ماه سال جاری ۴۰ مدرسه با ۲۶۲ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز استان با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

کمبود پنج هزار کلاس درس در آذربایجان غربی

قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز با اشاره به این که این اداره کل در خصوص مدارس تحویلی مهر ماه سال جاری با تعداد ۲۹۲ کلاس درس تحویلی به آموزش و پرورش رتبه ۴ کشوری را از آن خود کرده است گفت: ۵ هزار کلاس درس نیز برای فضای آموزشی استان مورد نیاز است و ۶ هزار کلاس درس نیز باید نوسازی شود.

لازم به ذکر است ظهر امروز دو مدرسه سه کلاسه با مساحت ۲۱۷ و ۱۱۸ متر مربع در دو روستای علی بگلو و آشنا آباد ارومیه با حضور مسئولان استانی کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.