اعزام نخستین کاروان راهیان نوردانش آموزی در سنندج

اولین کاروان اردوی راهیان نوردانش آموزان دختر سنندج امروزطی مراسمی با حضور مسئولان عازم مناطق عملیاتی شهرستان بانه شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عیسی رحیم زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در مراسم بدرقه این دانش آموزان گفت: راهیان نور اردویی آموزشی، معرفتی است که به همت مسئولان آموزش و پرورش و تحت عنوان مدرسه تا مدرسه انجام می شود .
وی با اشاره به اینکه سهمیه استان کردستان در سال جاری 12 هزارو 500 نفر است،افزود:دراین اردو 250 دانش آموز در قالب 6 اتوبوس به مناطق عملیاتی شهرستان بانه  اعزام شدندو دومین کاروان نیز 30 مهرماه عازم این مناطق می شوند.
رحیم زاده با اشاره اینکه مدیران مدارس مسئول کاروان هستند، بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور انتقال ارزش ها، رشادت ها و دلاوردمردی ها از نسل های اول به نسل های بعدی انقلاب است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با اشاره به اینکه این اردوی معنوی دو روز به طول می انجامد، گفت: دانش آموزان در این اردو وارد مکان هایی می شوند که قدم به قدم آن خون شهیدی در آن ریخته شده است.
وی بر توجه و ارزش قائل شدن بیشتر برای درس آمادگی دفاعی، در مدارس تاکید کرد و گفت: بخشی از این درس باید خارج از مدرسه و با حضور در یادمان ها ارائه شود و در این اردو راویان در مورد رشادت شهدا صحبت می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج درپایان گفت:سال گذشته 18 هزارو 400 دانش آموز به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/م

بازدید دانش آموزان سنندجی ازمناطق عملیاتی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.