تشکیل ۹۰۰ گروه یادآوران معروف در مدارس کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اینکه اخلاق و انسانیت در سایه امر به معروف و نهی از منکر تجلی می‌یابد، از تشکیل ۹۰۰ گروه یادآوران معروف در مدارس کردستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رشید قربانی، با اشاره به اینکه اخلاق و انسانیت در سایه امر به معروف و نهی از منکر تجلی می‌یابد، از تشکیل ۹۰۰ گروه یادآوران معروف در مدارس کردستان خبر داد.

وی افزود: فعال کردن گروه‌های یادآوران امر به معروف و نهی از منکر در مدارس متوسطه اول و دوم به صورت تشکیل گروه‌های ۱۰ نفره در مدارس از برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام ماه محرم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: گروه یادآوران معروف یکی از کارهای اساسی و موفق آموزش و پرورش استان کردستان در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدارس بوده است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر بین دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر طی دو سال گذشته عنوان کرد: در بخش راهیان نور و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، آموزش و پرورش استان کردستان جزء سه استان برتر کشور است.

قربانی بیان کرد: در بخش فعالیت‌های ارزشی بسیج دانش‌‌آموزی و فرهنگیان رتبه برتر دستگاه های اجرایی استان کردستان را دارا هستیم.

وی به فعالیت‌های دینی و ارزشی آموزش و پرورش استان کردستان اشاره و عنوان کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بین قشر جوان و نوجوان استان کردستان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی چهار هزار گفتمان دینی تا کنون در مدارس استان اجرا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به برگزاری ۴۱۵ یادواره شهدای دانش آموزش اشاره کرد و یادآور شد: در برگزاری این یادواره‌های دانش‌آموزی استان کردستان بین استان‌های کشور سال گذشته رتبه سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/م

اجرای چهار هزار گفتمان دینی تا کنون درمدارس استان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.