تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر در قروه

به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر همایش تجلیل از فعالان این عرصه در قروه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرماندار قروه در همایش امر به معروف و نهی از منکر در قروه ضمن تسلیت ایام ماه محرم، گفت: احساس مسوولیت مسئله‌ای مهم است که همه آحاد جامعه در خصوص امر به معروفات و نهی از منکرات باید داشته باشند.

پرویز کولانی افزود: یکی از مصادیق معروفات وحدت است و یکی از مصادیق منکرات ایجاد تفرقه و انشقاق بین مردم است و تمام نقشه‌هایی که دشمنان در قالب کاروان‌ها و داعش و گروهک‌ها اجرا می‌کنند، هدفشان از بین بردن وحدت جامعه متحد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: آمریکا به ظاهر لباس میش پوشیده است، اما همه ایران می‌دانند که امریکا یک گرگ درنده است .

کولانی با اشاره به موضوع همه‌پرسی کردستان گفت: ملت کرد دلبستگی و پایبندی خود را به نظام مقدس اسلامی ایران ثابت کرده است و باید تلاش شود که این مسئله دستخوش حواشی نشود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در این همایش ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دشمن با سه استراتژی داخلی‌کردن جنگ، منطقه‌ای کردن جنگ و جنگ مستقیم قصد ضربه زدن به ما را داشت که ناکام ماند و صدام به دست همان‌هایی که اورا تربیت کرده بودند ساقط شد.

محمود الله‌مرادی افزود: وحدت کلمه، رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و حضور گسترده مردم در عرصه ایثار و شهادت و مقاومت، از مهم‌ترین عوامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ نابرابر و تحمیلی بود و چشم استکبار با این قدرت اتحاد مردم ایران از کاسه درآمد.

در پایان این همایش از تعدادی از فعالان این عرصه با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/م

 همایش امر به معروف و نهی از منکر در قروه برگزارشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.