تجلیل از بانوان فرهیخته و اندیشمند حوزه امر به معروف و نهی از منکر در سنندج

با حضور جمعی از مسوولان استان کردستان از بانوان فرهیخته و اندیشمند حوزه امر به معروف و نهی از منکر در سنندج تجلیل شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛لیلا ارشدی مدیر امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از بانوان فرهیخته حوزه امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایش تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: بانوان اسوه‌ای مشخص در خانواده و جامعه هستند که در راستای تحکیم بنیان خانواده نقش بسزایی دارند.

 ارشدی با اشاره به اهمیت رعایت امر به معروف و نهی از منکر افزود: رعایت این مهم توسط آحاد جامعه به ویژه بانوان ما منجر به سالم‌سازی جامعه خواهد شد.

 وی بیان کرد: خداوند متعال از آغاز خلقت بشریت پیامبران را برای رسالت انسان‌ها برگزید تا در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند و مردم را با فرائض الهی آشنا نمایند بنابراین باید ما انسان‌ها به عنوان خلیفه و جانشین خدا در زمین از دستورات خداوند اطاعت کنیم. 

ارشدی یادآور شد: باید سعی کنیم در جامعه الگو و اسوه‌های خوبی برای جوانان و نسل‌های بعدی باشیم و تلاش خود را برای کسب رضایت خداوند متعال انجام دهیم.

در پایان این مراسم که با حضور بانوان نماینده ادارات استان و دانش‌آموزان شهرستان سنندج و جمعی از مسوولان استانی در مجتمع فرهنگی آموزشی نور سنندج برگزار شد، از بانوان فرهیخته و اندیشمند حوزه امر به معروف و نهی از منکر با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/  د م

بانوان اسوه‌ای مشخص در خانواده و جامعه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.