معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان:

اجرای طرح خانه مسافر در غرب و جنوب استان اصفهان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اجرای طرح خانه مسافر ویژه اقامت گردشگران در غرب و جنوب استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن یارمحمدیان  در جلسه‌ای که با حضور کارشناسان گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، مجری استانی طرح خانه مسافر و کارشناسان و نمایندگان آن‌ها در شهرستان‌های استان برگزار شده بود، اظهار کرد: طرح خانه مسافر ویژه اقامت گردشگران در غرب و جنوب استان اصفهان اجرائی می‌شود.

وی افزود: با توجه به ورود گردشگران در فصول مختلف در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان، اجرای طرح خانه مسافر ویژه اقامت گردشگران در شهرستان‌های لنجان، گلپایگان، خوانسار، شهرضا، فریدون‌شهر و چادگان با توجه به حضور چشمگیر گردشگران اجرائی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در پایان تأکید کرد: در این جلسه مقرر شد مجری طرح خانه مسافر استان اصفهان، متقاضیان واجد شرایط را شناسائی و ساماندهی کند و پس از اخذ مجوز از اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و مراجع ذی‌صلاح این طرح اجرا شود.

 

انتهای پیام/م

 

طرح خانه مسافر در غرب و جنوب استان اصفهان اجرائی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.